úterý 29. října 2013

U Dr. Popova


Mám takový dojem, že značka Dr. Popov se nám začíná na blozích docela slušně rozrůstat. Já osobně jsem s touto značkou nikdá žádné zkušenosti neměla. Moje teta nedá dopustit na jejich měsíčkový krém a když mi přistála na mailu nabídka na spolupráci, tak jsem se rozhodla, že tuto kosmetiku blíže prozkoumám. Krémů jsem se dosti bála, protože moje pleť je momentálně ok, tak jsem nechtěla pokoušet osud, ale nakonec jsem si vybrala pár produktů, které jsem v té době nutně potřebovala.

Aloe Vera s borůvkou

Nápoje z aloe vera jsou dosti drahá záležitost. Neberme prosím v potaz předražené oslazené vody s aloe dužinou z tesca. Nápoje s opravdu původním složením se pohybují cenově kolem pětikila, proto mne cena tohoto produktu docela příjemně potěšila. Obsah aloe 89%, v závěsu je borůvka s 5% a zbytek připadá na fruktózu, vitamíny atd. Složení podle mě tedy velice slušné. Čekala jsem více gelovitou konzistenci, ale přišla mi domů vodička. Když jsem byla na dovolené v Egyptě, tak mi tam nabízeli zeleně neonový gel. Tak by mne teď zajímalo, co to teda tenkrát bylo vlastně zač. Nápoj se má primárně užívat vnitřně, ale mně chuťově moc neuchvátil. Má nakyslou chuť, borůvku tam nepoznám ani omylem. Podle popisu má nápoj podporovat gastrointestinální trakt, podporovat vidění a mít protizánětlivé účinky.



Takže jsem začala nápoj užívat jako pleťovou vodu, nebo na obklady proti pupínkům, odřeninám či puchýřkům. Hlavně mě nalákaly protizánětlivé účinky. Kamarádka má doma několik truhlíků s aloe a na akné nepoužívá nic jiného. Moc si to chválí, tak mne zajímalo, jestli bude mít tento mazlík stejné účinky. Jak už jsem psala v úvodu, moc velké problémy s pletí nemám. Sem tam se mi ale přeci jenom jeden mrňous vyklube a na něj se zaútočila touto zbraní. Podle mě to určitě svoje účinky má. Pokud netrpíte na těžké akné, tak se po aloe bude bolavé místo rychleji hojit. Ano, místečko se po odstranění pupínku rychleji hojilo. Lépe než kdybych ho ponechala svému osudu. Preventivní účinky jsem až tak ohromující ale nepozorovala. Pupínky se mi při používání aka pleťová voda tvořily možná o něco méně, ale super vysledků jsem nedosáhla. Na co je tenhle nápoj fajn, jsou takové ty svěmozné odřeniny, které se stanou ani nevíte jak. Ranka se rychleji zatáhne a defekt se zahojí raz dva.

Asi by bylo fér říct, že tenhle nápoj není nejspíš přímo určen na pleť. Proto bych v něm tyhle účinky hledat neměla. Nicméně pro ty, kteří přemýšlejí podobně jako já jsem to otestovat musela. Myslím, že za tu cenu, to stojí za vyzkoušení i jako nápoj, třeba budete mít lepší chuťové pohárky než já.


Mumio tablety

Tady se dostáváme k jádru pudla. Produkty ke zrecenzování jsem dostala v době, kdy jsem měla zkouškové. S nervama v kýblu, s vědomostmi víte kde. :) Takže jsem chtěla vyzkoušet něco na povzbuzení, dodání vitamínů ( fuj teďka jsem napsala omylem vytamínů :D ), prostě nějak nespecificky nakopnout organismus. Byly mi doporučeny tabletky Mumio a ženšenový čaj ( k němu se ještě dostanu). Před časem na Mumio řadu kosmetiky dělaly recenzi Verunky a divily se, co je to za název. Že prý mumie nebo tak :D . No já teda vim, co je to Mumio a jestli jste oddaní Angelice, tak to víte taky.

Dr. Popov


Zatímco madam de Montespan uraženě opouštěla sál, Angelika dostala možnost vybrat si jeden z darů, které Bachtiary Bey přivezl do Versailles. Bez váhání sáhla po nádobce s čarovnou tekutinou. "Co je to? Vzácný parfém?" zajímal se král. "Ne, Sire. Tato tekutina je pro nás tím, čím byl alchymistům kámen mudrců," vysvětloval Peršan a pak pohlédl na Angeliku. "Madam, obdivuji se vám. Od této chvíle jsem vaším sluhou."




Jenom pro upřesnění je mumio pryskyřice podobná dehtu, která se sbírá v jeskyních na ve východní Evropě a Asii. V jeskyních tvoří krápníky, které připomínají slzy, proto se jim taky někdy říká slzy hor. Přesný původ mumia není znám. Obsahuje mnoho blahodárných látek, někteří mumiu přisuzují vynikající vlastnosti, jiní jsou spíše skeptičtí. Výčet toho, co by mělo mumio dělat je fakt mnoho. Na co si vzpomenete, to by mělo mumio umět. Já jsem tedy chtěla hlavně tělu dodat minerály a trošku nastartovat mysl. Tablety jsou malé, bere se jedna denně. Chuť je výraznější něco jako asfalt s jemným dozvukem dřevěného uhlí. Mi to moc nechutnalo.



Bohužel účinky posoudit nemohu, protože jsem braní tablet silně zanedbávala. Teďka mě to zpětně docela mrzí. Ze začátku jsem to dodržovala, ale jak jsem přehoupla polovinu platíčka, tak jsem to flákala. Po půl platíčku jsem účinky nepostřehla žádné, ale je možné, že se taky dostavují plíživě. Tabletky nechci hodnotit, protože doplňky stravy začínají přece jenom účinkovat minimálně po měsíci. Takže jestli vás mumio zaujalo, můžete vyzkoušet a podělit se o dojmy s námi. :)


Bylinný sypaný čaj k celoročnímu pití s obsahem žen-šenu

 Co ale zrecenzovat mohu a co zrecenzuju naprosto objektivně je tento čaj. Už jsem ho celý dopila, takže nemohu ukázat vlastní fotku...dokonce jsem zapomněla jak se čaj přesně jmenovat, musela jsem kvůli tomu psát do Popova. :D Na tomto čaji jsme se původně vůbec nedomlouvali, bylo to překvápko. A jak to tak bývá, to co nečekáte, Vás nejvíc překvapí. Tento čaj je super na povzbuzení/ uvolnění..jak chcete. Vždycky jsem si ho dělala víc, protože mě dokázal pěkně rozpumpovat a učení mi šlo o dost líp. U povzbuzovačů k učení jsem nacházela vždycky jedno nevýhodu. Po použití nejsem byla více při smyslech, ale pokud jsem měla alespoň krapet blbou náladu nebo strach, tak se ten pocit znásobil. Tady se nic podobného nestávalo. Samozřejmě nemá čaj zázračné účinky. Pokud je student totálně KO, tak mu čaj nepomůže..to spíš kofein nebo guarana..ale jak říkám, na příjemnou stimulaci, která nepodpoří nepříjemné vedlejší účinky učení je dobrý. Chuť nijak nevybočuje. Klasický bylinkový čaj. Doporučuji ze všech tří výrobků nejvíc tento. :)


Dr. Popov


Tak to bychom dneska měli asi vše. Zajímalo by mne jestli máte nějaké zkušenosti s výrobky od Dr. Popova vy. :)

13 komentářů:

  1. Já se přiznám, že používat aloe gel s borůvkami na pleť by mě asi úplně nenapadlo. Ale vlastně proč ne, že... :)
    Věci jinak neznám a nezkoušela jsem, ale ženšen je tak kouzelná věc, čaj si možná pořídím. :)
    Osobně mám ozkoušené psyllium (no, relativně to funguje, ale je třeba opatrně), nějaké bylinky a čaje a rakytníkovou mast (ta je mimochodem super). :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem od téhle značky ještě nic nezkusila, ale lákají mě právě jejich čaje - ten ženšenový vypadá moc dobře. Já jsem letos při zkouškovém dlabala tablety s kozílkem lékařským (chtěla jsem kapky, ale ty se v lékárnách moc nevedou) a strašně mi pomohly - kozlík mi zklidnil vegetativní nervstvo, což je přesně to, co jsem potřebovala, protože se vždycky klepu jak ratlík a je mi pořád špatně. Na zimní zkouškové si už syslím zásobu a kozlík doporučuju všem nervákům v okolí.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem měla k recenzi jen ty k vnějšímu použití a na hydrataci pleti si chválím Rakytelu :). Teď mám doma Psyllicol a je to fakt nechutný, asi to vyhodím; a Pohár života, ten jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  4. já má aloe vera nápoj od jiné značky, byl mi doporučen proti nadýmání :D má se dávat lžička ráno a večer, vždycky hodinu před jídlem ... večer to nezvládám, protože nikdy nevím, kdy budu jíst a hlavně žeru furt, co si budem nalhávat :/ ale ráno si dám před odchodem do práce a v práci teprve snídani a je pravda, že to prohání docela dost :D ... na obličej jsem nezkoušela, vůbec mě to nenapadlo a okamžitě to musím napravit! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní17:52

    Já jsem od Dr. Popova vyzkoušela zatím pouze Řepíkovou mast, ale můžu doporučit. Popov je prostě klasika. :) Ten čaj se mi moc líbí, myslím že na nějaké to velké učení se mi určitě bude hodit. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dr. Popov Aloe VEra jsem užívala a přišel mi chuťově nejlepší než ta nejdražší a nejkvalitnější od Barneys. Ale nějak výsledky u těhlech aloí nevidím no :/ Jinak masti miluju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dr. Popov má prostě tyhle zdravé věcičky v malíčku :-)
    Mimochodem - dlouho tu není co číst! Jakto tak? :-)
    Bebe
    Růžový chroust

    OdpovědětVymazat
  8. Paráda, díky za tipy. U mě mezi těmito doplňky stravy jednoznačně vede guarana. Dodá mi energii, podpoří soustředění a pomáhá mi zvládat stres. Nedám na ni zkrátka dopustit :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!