sobota 23. března 2013

Ruská kosmetika Natura Siberica


Ahojky,

dneska si dáme recenzi na kosmetiku, která je mi opravdu hodně..ale opravdu hodně sympatická! Naturu Sibericu jsem poprvé zaregistrovala u Sofastars. Kosmetika se mi líbila jak obaly, tak účinky...ale hlavně mě příjemně překvapila cena. Kdyby byla tato ruská kosmetika vyráběná v Evropě, stála by minimálně jednou tolik.

No a osud tomu chtěl, že jsem se dala dohromady s eshopem www.hairbeauty.cz , který nejen že poskytl skvělý produkt do Jarmark Marnosti Boxu, ale zaslal mi i na zrecenzování 2 produkty od značky Natura Siberica, kterou do ČR dováží. Mockrát bych chtěla eshopu za tuto úžasnou spolupráci i tady na blogu poděkovat!

Takže na co se to dneska konkrétně podíváme?

Severské mýdlo detox

Toto severské mýdlo je určeno k hloubkovému čistění pleti. Balení jsem vám prostě musela vyfotit, protože vypadá opravdu nádherně. V krabičce byla ještě přiložena speciální houbička na aplikaci mýdla.
 Toto mýdlo má čistit díky obsahu uhlí z břízy bělokoré, které na sebe dokáže vázat nečistoty a rakytníkový olej zase zjemňuje a tonizuje pleť. Samozřejmě má tohle mýdlo další milion skvělých přísad, ale to bysme tu byli ještě do zítra.



Tak abyste chápaly. Toto není mýdlo v našem klasickém pojetí. Jedná se spíše o čistící bahínkovou masku. Mýdlo je nevtíravě parfémováno a fakt dost barví...tak bacha na oblečení. Nebo spíš bacha, ať vás s tim nikdo nevidí :))) Konzistence je dost hutno-gumová a docela špatně se nanáší. Mýdlo se má totiž aplikovat vlhkou žínkou na suchý obličej. A mýdlo se mi pořád nějak z obličeje při postupné aplikaci stírá. No asi jsem jen nešikovná. Pak se pár minut nechá působit a žínkou se opět všechno smyje. Tak smývání vlhkou žínkou mi naopak přijde maximálně funkční. Jde to dolů jak po másle. Stáčí 3-4 tahy a mýdlo je dole.






Teď k účinkům. No tak upřímně řečeno jsem na sobě hluboké čistění nepozorovala. Pleť jsem měla po aplikaci spíše vysušenou a s černými tečkami či ucpanými póry to ani nehlo. Zkoušela jsem různé doby působení i napařování před aplikací, ale fakt nemůžu říct, že by mi ucpané póry mizely. Ano, pleť byla viditelně čistší a hladší..ale čekala jsem od hloubkového čištění trochu víc. No nicméně jsem asi jediná, na kterou tohle mýdlo nefunguje. Zaznamenala jsem pár názorů na tento produkt a všechny byly pozitivní. Takže opět platí známé pravidlo, co nefunguje mě, může fungovat jiné.


Pleťové sérum pro mastnou a smíšenou pleť pro zmenšení pórů

Z tohoto séra jsem osobně naopak velice nadšená, protože dělá přesně to, co jsem od něj čekala. Toto sérum má stahovat póry, má antibakteriální účinky, vyhlazuje a zjemňuje pleť a zabraňuje tvorbě mimických vrásek. Tak tohle je asi sen všech, které mají smíšenou a mastnou pleť a přesto mají problém s tvorbou mimických vrásek. Jako fakt by mě zajímalo, kde výrobci kosmetiky vzali informaci, že mastná pleť nepotřebuje hydrataci a už vůbec nepotřebuje předcházet tvorbě vrásek.



Takže co jsem od tohoto produktu čekala? Ani náhodou jsem nečekala nějaké razantní zmenšení pórů. To podle mě neumí žádný produkt. Čekala jsem, že se mi pleť bude méně mastit v inkriminovaných zónách, aktivní místa s pupínky se zklidní, sérum bude případně na pupínky působit preventivně, pleť bude zhydratovaná a případné mimické vrásky se zjemní.

Sérum má klasickou gelovitou konzistenci. Moc pěkně se ale vpije do pleti a nezanechává na ní ulepený povlak. Barva je lehce nažloutlá a sérum je lehounce parfemované, pokud to někoho zajímá. Sérum se má používat pod krém, aby se zvýšily jeho účinky, ale já jsem žádný krém nepoužívala, abych mohla hodnotit účinky séra objektivněji.




Naprosto jednoznačně musím konstatovat, že má sérum opravdu antibakteriální účinky. Pokud namažu sérum přes noc, ráno se probudím se zklidněnou pletí. Všechny začervenalé pupínky jsou pryč. Palec nahoru! Co se týče omezení mazu, tak i tady musím říct, že jsem si všimla, že se mi pleť na čele a bradě mastí míň. Ne, že by byla úplně zmatněná po celý den, ale účinky tady jsou. Hlavně se mi omezil výskyt nových černých teček právě v těchto oblastech. Pak je tu ta slibovaná prevence proti mimickým vráskám a zjemnění pleti. Tak tady si nejsem úplně jistá v kramflecích, ale myslím, že tohle by měl mít spíš na starosti krém, který se na sérum nanese.Takže o prevenci vrásek bych tu mluvila velice opatrně. Každopádně každému, kdo trpí na akné, bych toto sérum vřele doporučovala spolu s oblíbeným krémem. Tato kombinace podle mě nebude mít chybu. Rozhodně doporučuji vyzkoušet.

Dneska to máme to máme 1:1. Nicméně Natura Siberica je mi velice sympatická a po této recenzi se chystám vyzkoušet i další produkty. O kvalitě této značky jsem přesvědčená a pro spoustu z vás (i pro mne), které nechcete utráce horentní sumy za pečující kosmetiku, bude tato značka jistě zajímavá. :)



A jestli vás zajímá obsah Jájaboxu, tak první článek od Lucy máte zde a nebo pro FB uživatele od  Claires petite obsession zde. :)

Jo a úplně na závěr mi držte ve středu pěstičky...jdu na opravnou zkoušku z genetiky.

Páčko ;)

10 komentářů:

  1. Bylo by možno vyfotit složení? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mrknu na to...ale až zítra..už by mi to foťák nevzal ;)

      Vymazat
  2. Někdy su za tipy ostatních blogerek fakt vděčná... na spoustu perfektních věcí bych jinak nepřišla :) To sérum možná vyzkouším 8-)

    OdpovědětVymazat
  3. Sérum mě dost zaujalo, něco takového bych potřebovala!

    OdpovědětVymazat
  4. mně se strašně líbí ty jejich obaly, to mám vždycky chuť to nakoupit všechno:))) jako první jsem chtěla vzít právě tohle mýdlo, ale vzhledem k tomu, že to není první "nic moc to nedělá a dost vysušuje" recenze, co čtu, tak lehce váhám ;) i když já bych se na nějakou houbičku vyprdla a nanášela to normálně prsty, připomíná mi to tu moji černou masku od Kosé, ta je taky dost vazká a houbičkou bych ji nenanesla ani náhodou, všechno by se stíralo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele tak já nevim no..třeba day mýdlo sedí..takže to budou možná mnou..asi mám póry moc hluboký :D

      Vymazat
  5. Anonymní12:17

    A sakra já si to mýdlo objednala včera, ale uvidíme. Koupila jsem si od NS už 7 věcí celkem a těším se na testování a jak to vlastně dopadne. Hairbeauty.cz je vážně super obchod, nebyl problém poprosit si o vzorečky navíc a skvěle komunikují. Složení bývá vypsané na jiném obchodě (biooo.cz), ale díky Tobě a objevu hairbeauty jsme nakonec ušetřila 500,- na nákupu, protože jsou levnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj taky jsem zaregistrovala, že má hairbeauty ceny ze všech eshopů nejnižší..ale že vede tuhle značku i biooo.cz jsem nevěděla

      Vymazat
  6. Taky jsem z ní zatím nadšená... zkoušela jsem krémové mýdlo, noční krém na suchou pleť a denní na citlivou a zatím super:) A ještě když byla na hairbeauty ta 20% sleva, tak to byla paráda. Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. tak tedy abys neřekla, ti sem ještě něco připíšu... už se těším až tu masku vyzkouším, asi dneska, možná to zkusím nakombinovat s ocm? no uvidíme jestli to je dobrý nápad! zatím co můžu říct, tak barvu to má super černou (fascinuje mě černá kosmetika) a ještě líp to voní. jsem jediná, kdo tam cítí třešně?

    jinak jsem z natura siberica zatím dost rozpačitá. a vím, že ještě dlužím na hairbeauty recenze, ale já prostě nevím. jednu chvíli mi to přijde super... druhou chvíli mi přijde, že jsem z toho celá osypaná. což tedy může být problém i jen čistě mojí pleti... a nevím. asi si budu další dva roky třídit názory a pak se uvidí!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!