pátek 14. prosince 2012

Vánoční romance


Dnešní povídání zasahuje cca 2 dny zpátky, kdy jsem se dozvěděla, že jsem blbá. Ano, moje oblíbená milovaná blogerská přítelkyně mi řekla, že jsem blbá. Pak mi to potvrdila ještě jedna dobrá duše pod ní...takže tak..neměla jsem k tomu co dodat. No ne, že bych o sobě nevěděla, že jsem blbá. Mě to řiká můj bratříček pravidelně...jako: cože?? tobě se nelíbí Top Gear...TY JSI BLBÁ!!!.... cože??? ty neumíš pracovat s photoshopem?...TY JSI BLBÁ!!!...cože??? ty si neumíš stáhnout do tabletu data?..TY JSI BLBÁ..cože??? tobě se líběj BMWčka?..TY JSI BLBÁ...tak když tohle slyšíte minimálně 2x týdně, tak vám to vážně utkví v hlavě.

No ale to jsme odbočily...jedu si takhle v pátek autobusem domů do rodné Vysočiny...s těžkou hlavou..neb jsem nenapsala test z molekulární genetiky a těch 120 stran plnejch sr*ček se za víkend  nenaučim..protože vim, že jsem blbá a taky mě to dost nebaví...a taky tam musim za tu dobu vměstnat  do hlavy 30 stran angličtiny a 60 stran fyziologie...tak si dovedete představit, jak se v té chvíli cítím...ale co čert nechtěl..vycházím pomalu z autobusu a znenadání zahlédnu tu blogokrasavici, co o mě tvrdí před světem, že jsem blbá..znejistím...ale započnu konverzaci.

Já: Jéé ahoj Hani..
H.:Ahoj
Já: Jak se máš?
H.:Jsem unavená
Já: Hmm...ehm....hele vážně si myslíš, že jsem blbá?
H.: No tak asi jo.
Já: Aha, tak ahoj.

Posléze vyjdu z autobusu a zatlačuji slzy. 
Tak co k tomu říct, že? Když vám někdo na rovinu řekne tohle, tak si začnete připadat jako seriózní loser. Normálnímu člověku by tohle nikdo neřekl do očí, ne? Lidi si tohle maximálně myslej, ale nahlas to nikomu neřeknou.

Přijedete domů. Maminka hned mezi dveřmi..hele simtě...máš na poště balíček, dojdi si pro něj. Hmm..tak to bude maximálně tak to blbý světlo z ebaye, co ho po mě chtěla mamka na čtení knih. Hmm..do tý zimy..ani najíst mi nedá..

Kyselej ksicht..seberu balíček a jdu domů..

Doma

Hele to není z ebaye..to je z Třebíče...hele to je od Hanky...rozbalím..WTF??? Co?????och, och, och..malovátka...

2x vzorek BB creamu Precious Mineral
Skin79 Aloe Vera Foaming Cleanser
Skinfood Deep Sea Water Multi gel
Etude House know You Body Soft Cream Scrub
2xDarling Girl Cosmetics..pravděpodobně oba stíny..viz ty v pytlíčku
Fleur de santé Clarity krém
Krém na vlasy (vidím poprvé)
4 kuličky od Guerlainu...fakt voní kráásně
3x vzorky od The All Natural Face: tvářenka, shimmer, rozjasňující pudřík



A přeci mě má ráda!!!


Mě vám to vážně hrozně moc potěšilo, protože jsem to vůbec nečekala a kdo vám jen tak pro nic za nic něco dá, jen aby vám udělal radost..a něco co máte rádi..kosmetiku... melancholik jako já z tohodle bude žít ještě půl roku. A jelikož je mi naprosto jasné, že k Vánocům kosmetického nedostanu nic, tak mám radost 2x tak velikou.

Děkuji ti, drahá!

A co z tohoto článku plyne? Když jde všechno do kopru, tak se stejně jednou musí karta zase obrátit. :)

Doufám, že se Vám dnešní nekosmetický příspěvek líbil..taková  blogová Slepičí polévka pro duši....



Udělal Vám někdo v poslední době radost?


23 komentářů:

  1. Pani, neviem, ci by som sa dokazala vzdat co len jednej gulicky z mojich meteoritov :D ja som docely zivot nic nevyhrala a teraz sa to na mna zosypalo vsetko naraz, tak neviem ci to mozno nazvat obrat :D uzi si darceky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si taky myslim, že ty kuličky musely trb taky bolet :))

      Vymazat
    2. ani to nebolelo, nedala jsem ti žádnou fialovou.

      justinaforfun: když na tebe kouká štěnátko/koťátko/miminko/cokoliv malého a roztomilého smutnýma očima, tak ho vezmeš a pochováš. a když jája vykřikuje "tvl já ten gerlén strašně moc chci zkusit..nevěnujete mi někdo alespoň jednu kuličku na ozkoušení :///", tak mi nezbylo nic jiného než to jít zabalit.

      Vymazat
    3. no kdybys chtěla zkusit i bílý z jejich asijský verze, tak ti taky můžu poslat:D (ale upozorňuju, že jsou bílý - všechny - a třpytkatý - některý)

      Vymazat
    4. Najblizsia giveaway u mna bude o gulicjy z "dracich kouli" :D m
      Jaj ak chces tak ja ti jednu fialovu so z ierky poslem, ked uz sa blizia tie vianoce :D

      Vymazat
    5. Kotatka,vy jste na me nejaky vsichni hodni...:-) :-)
      Cerna Moora:odpoledne se dohodneme;-)
      justinaforfun: je no to by se mi sikla, ake nechci uz vypada nenazrane:-D

      Vymazat
  2. Ja bych si jen dovolila upozronit na to, ze loser se pise s jednim o, kdyz te ceka ta anglictina :D ( ja sama zas ale neumim vubec cesky, takze nevim jestli se slusi na to upozornovat:D)

    A jinak teda vzorecky ti vybrala krasny, ten precious bb od etude house je skvelej a skinfood aloe taky, zrovna ted tu od nich vyplacavam posledni vzorek:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jono vidíš..a všichni známí to píšou s oo..tak díky za upozornění :)

      Vymazat
    2. Ja to tak taky psala, dokud mi spoluzacka nerekla, ze kdyz uz ji nazyvam loserem, at se aspon naucim jak se to pise :D

      Vymazat
    3. Anonymní12:28

      Že zrovna ty Plumo, která si hraješ na skvělou angličtinářku...

      Vymazat
  3. to si takto v pátek ráno vstanu v šest. musím dodělat hodně věcí... včera jsem ve škole zůstávala až do půl desáté a stejně jsem to všechno nestihla. no nic, podle tradice se nenasnídám, když nic není, tak trb prostě nežere, kafe to jistí. ve škole vyřídím administrativu, dvě hodiny, znovu administrativu, končím ve 12:50, autobus z florence odjíždí 13:20. naskládám do tašky tři kila seminárek k opravě a lehkým poklusem vyrazím. neobědvám, když není čas, trb nežere.

    autobus tedy naštěstí stíhám, jsem předposlední na odbavení, jakmile usedám, autobus odjíždí, pamatuji si ještě cetrum chodov letmo z okýnka... pak to tedy zalomím a najednou motorest. to je ta divná zastávka uprostřed ničeho, která jen zdržuje a kvůli které to trvá do třebíče minimálně o pět minut dýl. promnu oči a v polospánku slyším Hani? pamatuji si nějaké otázky, na které se snažím duchaplně odpovědět a maskovat to, že vlastně spím.
    slyším otázku: "jsem blbá" tak teď nevím, pokud se tak někdo ptá, tak existuje jediná odpověď:
    "no to víš, že si blbá, když to říkal nějaký anonym, tak anonymové mají přeci vždycky pravdu!" ta druhá část věty s ironickým podtextem se ztrácí v časovém presu. asi po hodině mi zapípá esemeska. výhružně: "tak děvče, připrav se na válku blogů, já blbá nejsem" ... mám takový hlad, že mi nedochází závažnost situace.

    doma mi nefunguje wifi ani net, po několikerém pokusu si řeknu, že jsem asi blbá, vzdám to... a konečně to fachčí.

    a teď nevím, chtěla jsem to nechat být, ale ... ty nemáš ráda top gear? ty jsi blbá!
    a víš proč ti to říkáme? protože tě máme rádi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele na tobe by videl vycerpani i slepej
      Jsi fakt dobra,ze to takhke vsechno zvladas :-)
      Fakt nechapu cim jsem si to zaslouzila..takovy dary nedostanu ani k narozeninam: D


      Jen tak pro predstavu pro ostatni...sedely jsme asi tak metr od sebe: D

      Vymazat
    2. jako fakt náhoda jak ... až mi je líto, že já to vlastně prospala!

      Vymazat
    3. Coz me je to taky lito..ja jsem zase hrala solitaire :-D

      Vymazat
  4. Tohle je úžasné, dobré duše stále existují! Mně tak jednou udělala kamarádka v práci radost, když jsem měla den pod psa. Taky kuličkami, ale čokoládovými a karobovými: DDDNáladu mi zvedla o 300%

    trb, ne nadarmo se říká že vlaštovky, učitelky a teď i trb žerou a serou za letu:) Jenže když na to koukám, ty jsi ani neměla co jíst. Vážně uvažuju o tom, že ti pošlu balíček pro změnu s nějakými dobrotami!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej děkuji, ty bys na mě byla tak hodná? to zase neboj, já se přes vánoce nějak vykrmím svépomocí! už aby to bylo!

      (a tedy omlouvám se jáje, že jí tady takto spamuji, ale cítila jsem potřebu se k tomu vyjádřit)

      Vymazat
  5. Ty jsi teda ošklivá s tou sms:-) Trb je hodňoučký pániček tedaa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to tedka si ji budu muset usmirovat hodne dlouho

      Vymazat
  6. Já jsem zas něco prošvihla a jsem děsně zvědavá:-D Proč si jako prapůvodně blbá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no víš co, to je zase blogerínská aférka... asi za to může to moje nekorektní vyjadřování nebo tak něco.

      Vymazat
    2. Jojo se na me sesypaly jak vosy na med

      Vymazat
  7. cože TŘEBÍČ?!
    Proč zjišťuju, až teď, že někdo z Třebíče bloguje?! :-oo

    OdpovědětVymazat
  8. Pekný článok :)
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!