sobota 3. listopadu 2012

Stíny: Drogerie x parfumerie


Nedávno jsme tu měly opěvný příspěvek na W'n'W Walking on Eggshells. Souběžně s touto paletkou jsem si objednala ještě Silent Treatment (ty názvy mají fakt dokonalý), ale přišla mi o 14 dní později. Těšila jsem se na ní jak malá. Měla to být paletka barevně přesně podle mých nemravných představ. A světe div se, ona je úplně jiná, než jak se na fotkách tváří! Přátelé nevím kde se stala chyba, ale tyhle paletky vypadají v reálu úplně jinak než na fotkách. Nebo mi začíná barvoslepost.






Browbone je světlonká růžová, která pod obočím spíš jen hází odlesky..slabé odlesky. Víc se mi líbí kolega z vedlejší paletky, ale ok neuráží mne.

Eyelid je klasická mauve. No tak tu jsem tam teda nečekala ani náhodou. Fakt mě teda z fotek nenapadlo, že tam bude. Já už doma jednu mám, tak co mám děla s druhou.

Crease no tohle vám bylo, přátelé, překvapení. Tato barvička je studená hnědá (dost tmavá) a v ní jsou zlatý třpytky jako kráva. Nelíbí se mi to. Nevim, co si o tom myslet. Proč to takhle někdo blbě míchá? Nemám ráda tyhle patlanice. Tvl nebo takovej Super Orgasmus??Co to jako je? Kterej umělec to vymýšlel? No prostě nejsem zastáncem třpytek jiné barvy než je barva stínu.

Jsem jediná, která vybírá dekorativní výrobky jen podle fotek na googlu bez toho, aby si o nich něco přečetla? Asi bych měla začít pořádně číst, nebo se mi tu začnou povalovat haldy nesedící kosmetiky. Jinak co se konzistence týče, tak stíny jsou měkké jako u předchozí paletky, ale crease je tvrdší. Docela dost. Pigmentace ok, bla bla bla. Jen bych se opakovala. 

No ale aby jsme se dostaly k dnešnímu názvu příspěvku. Už jsem tu několikrát zmiňovala, že stíny z drogerie jsou prostě na prd a je lepší si připlatit. U WnW jsem ale chválila konzistenci i pigmentaci. Doposud jediná vlašťovka ve větru. Jenže pak přišlo něco, co mě docela naštvalo. Měkká konzistence stínů se podepisuje na jejich životnosti. Po necelém měsíci používání jsem se dostala na dno. Nemyslím si, že bych ušetřila nákupem stínů za 2 kila, které se evidentně dopotřebují do druhého měsíce. Takže opět říkám: Stíny z drogerie se prostě nevyplatí kupovat. Když si koupím stín z parfumerie, tak mi vydrží klidně i 2 roky v pohodě.Co si o tom myslíte?


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Když potká sob soba, mají radost oba. Když se potkají tři sobi, tak se radost násobí...Wow. Se mi splnilo jedno menší přání z mého seznamu Co bych, kdybych... Měla jsem spicha s Verunkou a Verunkou v Imperialu. Bylo to super. Za peníze, které jsem tam nechala bych si koupila jedno bíbíčko od Garnieru. :D Ale byl to zážitek. Fakt to tam mají moc pěkné. Byli jsme s holkama jen na kafi a dezertu ( já jsem měla horkou čokoládu a malinový dort) a skvěle jsme si zadrbaly až jsem zapomněla fotit. A co jako? Vždyť bych tam vypadala jako vidlák, ne? Co dodat? Holky jsou sympatické, doufám, že to nebylo poslední setkání a vezmou mne někdy na oňuchání parfému do Sephory a nebo si ukuchtíme ještě to sushi. :D Pak jsem z celé té nádhery dosedla do našich nádherných tramvají č. 22.


Pěkný večer všem!

10 komentářů:

  1. Anonymní18:15

    Tyjo, mně se nikdy nepodařilo dostat se u stínu na dno O.o (Ale někdy bych si to chtěla zkusit :D) Tyhle paletky mám taky (i když v jiných barvách) a jsem celkem spokojená, rozhodně lepší, než stíny z kterékoliv české drogerie :D

    OdpovědětVymazat
  2. ty kraso, tak tohle je asi prvni negativni recenze co na tyhle stiny ctu. Kazdopadne diky za ni. Uz jsem si rikala, ze je budu muset zkusit, kdyz jsou tak uzasne. Ted vidim, ze by mi nesedli ani naaahodou...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :-) ráda bych tě pozvala na čumendu na můj nový blog http://buldogstyle.blogspot.cz/, už jsem blog měla, ale potřebovala jsem trochu změnu a ráda jsem tě sledovala, tak doufám, že se i tobě bude můj blog líbit :-)

    vypadají pěkně :-) ale taky mě překvapila recenze, asi bych se pro ně nerozhodla

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní19:03

    Dekuji za clanek, prave se chystam na paletku od Diora, ale furt si rikam tolik penez a mam otevreny v druhem okne e-obchod prave s temihle stiny, ze jako usetrim... zitra hura do Sephory! :D A Verunka a Veronika jsou moc fajn, to souhlasim.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to se mi taky nikdy nepovedlo, dostat se u stínů na dno, a pokud ano, tak to je už hodně dávno, ještě jako náctileté, když jsem ty stíny měla troje :-D. Teď jich mám tolik, že je pořád střídám a tak je mám i několik let a pořád nejsem na dně :-D. Drogerka vs. parfumerka je podle mě strašně subjektivní. Já mám doma různé značky očních stínů a že bych z těch parfumerkových byla nějak paf, to říct nemůžu. Stíny MAC, co mám doma, jsou úplně blbý, takže to mě od dalšího nákupu MAC stínů za kolik stovek úspěšně odradilo. Paletka Urban Decay normál (nemám Naked, na tu se pořád chystám), taky jsem si z nich nesedla na zadek. To samý Inglot, Too Faced, Sephora, Korres, Bourjois...atd. Prostě normální stíny. Stejně nejčastěji používám mé milované L`Oreál. Všechny stíny, co si uvědomuju, mi na očích vydrží celý den a to nepoužívám primer - neopadávají, neslévají se, nemizí. A to nemluvím o Illusion D`Ombré od Chanelu, které jsou sice krásné a já proti nim obecně nemám ani písmenko, ale opadávají z nich třpytky (s podkladovou bází i bez). Naštěstí mám zlatý odstín, tak to vypadá jako zlatý rozjasňovač a nevadí mi to. Ale stejně, když si člověk uvědomí, že stojí 890,-... Ae jak říkám, každému vyhovuje něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, tak to docela nechápu, já jsem se nikdy u stínů nedostala na dno a to je používám fakt denně. Jeidný kde se pomaloučku polehoučku blížim na dno je stín od Inglotu, což zas neni drogerka...

    OdpovědětVymazat
  7. mně nejvíc zaujal ten dort :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já ti, Janičko, děkuji za nás obě, že sis udělala na nás čas v tom svém studijním vytížení ;) Bylo to moc příjemné odpoledne, do jisté míry luxusní (jsem ráda, že sis splnila jedno své přání!) a skvěle kecací, tak doufám, že nebylo poslední :)
    Btw, jak dopadla ta chemie další den?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chichi ja dekuji vam devcata...bylo to super odpoledne...chemie dopadla skvele..prosla jsem

      Vymazat
  9. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Připojte se k úspěchu Spojte se s více než 4,000,000 obchodníků a investorů ze 170 zemí

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!