středa 26. září 2012

Řasenka Collistar Infinito



Řasenku Collistar jsem dostala v Douglasu během Dnů Marianne zdarma. Nikdy dřív jsem o této značce nečetla, tak jsem byla zvědavá, jak bude fungovat. Celkově s řasenkami moc zkušeností nemám, protože mám svoje řasy docela pěkné a taky se mi občas přes den stane, že si promnu oči. A já bych nechtěla vypadat jako panda. :)

Kartáček je plastový, má krátké štětinky a samotný průměr kartáčku je malý. Takový malý ježeček. :) Často se dočítám, že tento kartáček nemáte rády, protože slepuje řasy a neudělá pěkný efekt. A já vám povím proč. S tímto kartáčkem se musí pracovat lehce. Délka štětinek je velice zrádná. Na tělo kartáčku s u nových kusů nabaluje velké množství produktu, proto je důležité kartáček otřít o okraj tuby. Musí se to udělat opravdu pečlivě, aby při aplikaci nedošlo ke klasickému obalení a následnému slepení řas. Sama jsem to zkoušela, tak vím o čem mluvím. A teď k efektu, který řasenka udělá. Na obalu je napsáno, že je řasenka v odstínu ultra black. A já musím dát výrobci za pravdu. Nikdy jsem neměla tak černou řasenku. Vtipné, že? Ale je to tak. Stačí jeden jediný tah řasenkou a mám řasy sytě černé.To se mi ještě u žádné jiné řasenky nepoštěstilo, ale jak říkám, nejsem řasenkový maniak. U ostatních řasenek se musím k tomuto efektu provrstvit, nebo se k němu mnohdy nedopracuji vůbec. Jestli mi řasy prodlouží nebo zahustí netuším. Já jsem si fakt nikdy nevšimla, že by tohle nějaká řasenka dokázala. Podle mě spíš řasenka zvýrazní světlé konečky a to dělá ten dojem, ale opravdu v prodloužení a zahuštění nevěřím. Teď sice nevím, jak na vás recenze působí, ale osobně jsem s řasenkou spokojena. Vyhledávám pouze černočernou barvu a hlavně neslepení řas. Prosím vás, neslepené řasy znamenají, že KAŽDÁ JEDNOTLIVÁ ŘASA je dokonale oddělena. Fakt mě nebaví koukat se na ty slepence, co některé předvádí na blozích a prohlašují to za neslepené řasy. Ju? Taky to dost blbě vypadá. ;)



Cenu  parfumerie netuším, ale na netu jsem jí našla za lidové ceny. Tak to bude dneska kosmeticky asi všechno. Akorát se musím pochlibit, že minulý článek asi udělal dojem, nebo vyvolal soucit a mám domluvený sraz se 3 blogerkama (další se mohou hlásit). Tak doufám, že to vyjde. Moc se těším. :-* No a tak mne napadá otázka. S jakou vaší oblíbenou blogerkou byste se rády setkaly? :)

Pěkný den

J.

15 komentářů:

  1. Mně se to vzorkové balení taky osvědčilo. A štěteček je přesně podle mého gusta.
    A k tvé otázce. Rande už mám domluvené :) Se stárnoucí bogerínou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám s tímto typem štětečku pramálo zkušeností, ale už jsem přišla na to jak ho používat, tak mi přijde snad i lepší než klasické kartáčkové.
      Stárnoucí blogerína má taky dobrý hlody, s ní se určitě člověk nenudí. :)

      Vymazat
    2. já taky chci s někým kamarádit

      Vymazat
    3. tak budeme kamarádit spolu, jo?

      Vymazat
    4. tak jo! rada! a jak to budeme delat?

      Vymazat
  2. Bohužel jsem zatím ve fázi, kdy si ještě s kartáčkem moc nerozumíme, navíc mi připadá řasenka jako taková strašně "mokrá", nevím, jestli je to jenom můj pocit, ale dlouho trvá, než na řašách zaschne, v tomhle já radši takové ty sušší kousky. :D
    S mýma řasama toho moc nedělá, ale na přirozený look je jako dělaná. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, tak to jsem si nevšimla, že by byla tekutější než ostatní řasenky. Tak ta moje je už třeba řádně proschlá :D

      Vymazat
  3. Mě ten štěteček přijde podobný jako u Masterpiece nebo u Dermacolu Imperial...a s touhle řasenkou jsem fakt spokojená...

    OdpovědětVymazat
  4. Presne tento typ stetcekov zboznujem najviac. Zistila som, ze mi najlepsie oddeli riasy, takze ked chcem vyskusat novu maskaru, tak jedine s "jezkovym" stetcekom :)

    OdpovědětVymazat
  5. tohle je typ štětečku, kterej jak u něčeho vidím, tak ona věc nemá šanci na nákup ... vůbec se s ním pořádně nenamaluju - řasy jsou moc oddělené a "přirozené", já jsem spíš na ty "false lash effect" ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidiš a mě už několik let nejde do hlavy co ten falešnej efekt je :D

      Vymazat
  6. Tak já používám výhradně řasenky s "ježečkem" :-) Protože žádná jiná mi řasy úplně neoddělí a na to jsem opravdu háklivá. Jak jsou řasy slepené, řasenka jde nemilosrdně dolů. Tahle vypadá dobře, ale já má už svou stálici a pro jistotu ji nebudu měnit.

    OdpovědětVymazat
  7. Já tyhle kartáčky nějak poslední dobou můžu... taky jsem dřív kupovala hlavně a výlučně jen tu klasiku, ale zlomilo se to s nákupem Dermacolky (Imperial Long Lash), která má právě umělej, ale přesto parádní kartáček :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!