sobota 7. července 2012

(Ne)líbivá tvářenka


Ahoj,

taky jste kosmeticky povrchní jako já? Srdéčko vám poposkočí, když vidíte pěkný obal a v něm ještě hezčí barvičky stínů/tvářenky/pigmentů a ...? Já taková tedy jsem a nestydím se to přiznat. U mně je ovšem kámenem úrazu to, že barvičky, které se mi echt líbí, mi nesluší. :(. A o tom se budeme dneska bavit. Na přetřes totiž přijde tekutá tvářenka Inglot v odstínu 85. Odstín jsem vybírala naslepo. Před rokem tu ještě prodejna Inglotu nebyla a obrázky z internetu nejsou moc relevantní. (Dobře, chtěla jsem machrovat, že mám něco, co se těžko sežene a na potvoru u nás zrovna Inglot otevřeli.)Když mi tvářenka přišla poštou, byla jsem zklamaná. Barva se mi vůbec nelíbila. I vám se může zdát dost tmavá, nudná, divná, ale k tomu se dostaneme. Naprosto iracionálně jsem jí nepoužívala, ani netestovala.


Barva: je tmavě starorůžová s kapkou hnědé.  

Konzistence: je prostě tekutá. Je to moje jediná tekutá tvářenka, takže nemohu relevantně porovnat. Na aplikaci je nutný štětec, který barvu nanese rovnoměrně (já mám sigma flat top kabuki) . Možná budete šikovnější, ale já jsem aplikací prsty dosáhla spíš fleků.


Výdrž: je dobrá. Co ráno nalíčím, to večer odlíčím. 




Výsledek: Barva je po aplikaci jedním slovem přenádherná! Nikdy bych neřekla, že může tahle barva udělat tolik parády. Podle mě se hodí ke každé pleti. Dělá efekt...no nevím jak to říct chytře. Prostě efekt je jedním slovem nikdodovásneřekneženějakoutvářenkumáte. Působíte svěže, zdravě a odpočatě.  Na fotce vypadá tmavě, při aplikaci se ale nějak tajemně vytrácí a vy musíte vrstvit. Pokud nějakou tvářenku mám označit jako 100% přirozenou, tak to bude tato. Máte-li možnost, vyzkoušejte jí! 

Tím vyvstává otázka. Proč není tato barva tolik používaná? Na blozích vidím jen korálové a růžové tvářenky, které jsou v krabičce eňo-ňůňo, ale já si s nima tak kolikrát nepřipadám.


8 komentářů:

  1. bohuzel jsem jen na mobilu, tak fotky nevidim dobre, tudiz nemohu moc soudit, ale podle popisu souhlasim s tim, ze staroruzova s kapkou hnede je na tvarenku skvela barva. sama vyhledavam spise prirozenejsi barvy (tvarenka sleek u me na blogu je velky ulet) tudiz verim, ze by se mi tenhle odstin mohl dost zamlouvat. ALE! Ja tekute tvarenky neeeechci :(

    OdpovědětVymazat
  2. Jaj, tak na me to pusobi fakt hodne tmave, takova monoklova:-( Ja mam prave naopak rada presne ty typickeruzove, koralove, obzvlast v lete, prijde mi, ze mi to jako tmavemu typu slusi....takovouhle ani podobnou nemam asi zadnou, mozna Brit Wit od MAcu, ale ta je preci jen o chlup vic do fialova...

    OdpovědětVymazat
  3. Jájo a jakej ty jsi barevnej typ? Na mě ta barva taky působí děsivě a nepředpokládala bych, že by mi slušela. Nic takového jsem na tváři zatím neměla, ale myslím, že by mi spíš neslušela. Jsem bledá a nemám ráda nádech do hněda..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem hodně bledá. Studený typ. Já vím, že to na fotce vypadá děsivě, ale chtěl jsem zachytit tu barvu. Můžeš tvářenku vrstvit od lehkého nádech až po hodně výrazný odstín. :) To jsem asi moc nezdůraznila. :)) Jestli máš cestu kolem Inglotu, tak se na ní mrkni. :)

      Vymazat
  4. Taky mám osobně raději barvy trochu dohněda. Ty typické růžovky... no, já nevím, prostě mi přijde, že to pro mě není, připadám si v tom divně. I když teď jsem ve výprodeji sáhla po sytě oranžové/korálové krémové od Essence a to na mě nevypadá až tak blbě. Ale růžovky neee.... Tahle by na mě byla možná o kapku tmavší, než bych potřebovala, ale apriori bych se jí nebránila. No a hned výše máš důvody, proč se na netu taková barva víc neobjevuje :D Jde taky o to, hezky to nanést a rozblendit, samozřejmě že si na tváři nenecháš tmavě hnědo-fialový flek, že jo... Ale přijde mi, že se jich lidi zbytečně bojí.
    Ta cena ovšem, cítím zklamání. Jak nebo odkud se dá z Polska objednat?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj ono to na té fotce vypadá hrůzostrašně, ale ona taková fakt není :D

      Z Polska se objednat nedá, měla jsem to přes jednu holku Omlazení, která do Polska pro Inglot jela.

      Vymazat
    2. Aha, to je škoda :( Jako chápu, že ta prodejna na Chodově asi něco peněz stála a stojí, ale že bychom musely na všem tolik přeplácet?? Se mi teda vůbec nelíbí...:(

      Vymazat
    3. To víš, malá konkurence a malá nákupní síla. Všichni se snaží vyšroubovat v čr ceny co nejvíš. :(

      Vymazat

Děkuji za komentář!