sobota 2. února 2013

Sheet Mask z Tety


Do Tety moc často nezavítám, ale když už tam jednou za čas vlezu, tak si vždycky něco odnesu. Nejinak tomu bylo i minulý týden, kdy jsem objevila v Tetě plátýnkovou ženšenovou masku od značky Purederm. Upřímně tuto značku vůbec neznám, ale podle popisu se jedná skutečně o korejskou kosmetiku. A když plátýnkový masky pocházejí z Koree, tak vlastně očekávám, že tohle bude mít účinky, které mít má. Vždycky jsem byla těmahle plátýnkovýma maskama fascinovaná, ale ta cena? Ta mě dost děsila. Do Tety jsem šla vlastně pro Freeman antistresovou masku.už jsem jí měla v košíku...ale pak jsem zahlédla tuhle nádheru a musela jsem jí mít. Cena byla 59kč...děs a hrůza za jednu aplikaci, ale prostě jednou za život to člověk chce zkusit, že? Jinak mě teda dost překvapilo, jak je Teta pokroková. Sheet masku bych v Tetě teda nikdy nečekala.






Maska slibuje oživení unavené pleti, hydrataci, prozáření a zlepšení pružnosti. To vše díky červenému ženšenu, kolagenu a vitamínu E.

Takže moje dojmy jsou následující. Za ty peníze to fakt nestojí. Neviděla jsem na sobě v podstatě žádný velký účinky, který maska slibovala. Fakt ne. Možná tak stažené póry, ale to zase udělá kde co. Rozzářená jsem si nepřipadala vůbec a hydratovaná...no tak to taky moc ne. A unavené jsem byla před maskou i po ní. Mimo to mě maska na tlamičce dost štípala, že jsem ani nevydržela předepsanou 20ti minutou dobu aplikace. Upřímně za ty peníze bych vám jí doporučila, jen pokud bych po aplikaci vypadala jak modelka od Viktorky. Takhle se mě akorát ve dveřích lekl náš pes.



Jo a taky ta maska neskutečně smrdí. Jako naprosto seriózně prosmraděla celý horní patro, které obývám. Musela jsem radioaktivní materiál okamžitě odstranit z domu, ale i tak jsem ten puch cítila ještě dva dny. Nedal se zaboha vyvětrat. Což ...hahahahaha..byl fakt vtipné.

Takže na masce neshledávám žádná velká pozitiva. Byla to fajn zkušenost, ale asi si teď půjdu radši koupit tu antistresovou masku od Freemana.

15 komentářů:

  1. Teda, já na tu masku taky koukala, ale nakonec jsem si ji nevzala...děkuji za recenzi jsem ráda že neutratím tolik peněz za žádný účinek...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Takže je to spíš Shit mask :-D

    OdpovědětVymazat
  3. no tak to bych tam taky nečekala :DD

    já tyhle masky kdysi zkoušela pořád, a některý dobrý (pleť opravdu dost zhydratovaly), některý nedělaly nic .... měla jsem jak pure asijský značky, tak třeba neutrogenu apod. (protože i tyhle značky se přizpůsobujou tamnímu trhu, to je jasný, stejně jako mají i věci na bělení - např. i nivea, l´oreal atd.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě taky koukala..teta začíná jít s dobou :D

      no já už tyhle masky asi zkoušet nebudu..za jednu masku je to dost peněz...a zase já jsem na tu péči docela nenáročný jedinec

      Vymazat
  4. Já si podobné masky objednávala z netu a stály až 100kč a opravdu to za to nestojí :). Radši už jdu do oblíbených, vyzkoušených masek:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně....za ty peníze to vážně nestojí

      Vymazat
  5. a ta antistresová od freemana ti vyhovuje? :) právě bych taky potřebovala něco, co uleví mé pleti od stresu a dodá jí to, co jí tenhle neřád bere, tak by mě zajímal tvůj názor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jí ještě nezkoušela..ale četla jsem na ní spoustu kladných ohlasů, takže si myslím, že nešlápnu vedle

      Vymazat
    2. ruce obryně1:05

      To víš, že šlápneš, tobě z drogérky nevyhovuje nikdy nic, prosím tě.

      Vymazat
  6. tak to vypadá fakt vtipně :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!